دوربین مداربسته HDCVI داهوا مدلB2A51P

  • رزولوشن 5 مگاپیکسل
  • حداکثر 20 فریم بر ثانیه
  • لنز 3.6 و 2.8 انتخابی
  • دید درشب تا 20 متر
  • آدابتور 12ولت DC
  • حفاظت IP67
  • IR هوشمند

1,575,000 تومان

بسته بندی حرفه ای

ارسال سریع

امکان عودت وجه

تضمین اصالت کالا

توضیحات

دوربین 5 مگاپیکسل HDCVI ثابت IR بولت

بررسی اجمالی سیستم

دوربین مداربسته 5 مگاپیکسل داهوا مدل B2A51P در رده بندی دوربین های HD این برند و بولت میباشد و نسبت به امکانات موجود قیمت مقرون به صرفه ای دارد. برد دید در شب این دوربین (IR) 20 و جنس بدنه آن آلمینیوم میباشد؛ فناوری IR هوشمند برای اطمینان از یکنواختی روشنایی در تصویر(سیاه وسفید) تحت نور کم مورد استفاده قرار میگیرد. این دوربین دارای قابلیت IP67 بوده و در مقابل نور خورشید و باران مقاوم است. تصویر این دوربین در شب سیاه و سفید بوده و رزولوشن 5 مگاپیکسل را با 20 فریم بر ثانیه ضبط میکند. لنز این دوربین آپشنال بوده و به صورت 3.6 و 2.8 توسط کمپانی به بازار عرضه شده است. قابلیت WDR این دوربین به صورت دیجیتالی بوده و میتواند خروجی ویدئو را به صورت CVI/TVI/AHD/CVBS ارائه دهد. کابل مورد استفاده دوربین برای انتقال تصویر کواکسیال است و برای اتصال نیاز به فیش BNC میباشد. درجه حرارت قابل تحمل برای این دوربین از منهای چهل درجه سانتی گراد تا مثبت شصت درجه سانتی گراد میباشد.

چهار سیگنال روی 1 کابل کواکسیال: فناوری HDCVI از 4 سیگنال برای انتقال همزمان از طریق 1 کابل کواکسیال پشتیبانی میکند، یعنی تصویر،صدا،داده و برق؛ انتقال داده دوطرفه به دوربین HDCVI اجازه میدهد تا با HCVR تعامل داشته باشد،مانند ارسال سیگنال کنترل یا هشدار. علاوه بر این، فناوری HDCVI از PoC نیز پشتیبانی میکند.

انتقال از راه دور: فناوری HDCVI انتقال بلادرنگ را در فواصل طولانی و بدون هیچ ضرری تضمین میکند. تا 700 متر برای ویدیوهای 5 مگاپیکسلی HD از طریق کابل کواکسیال و تا 300 متر از طریق کابل UTP پشتیبانی میکند.

 

توضیحات تکمیلی

دید در شب

20متر

مدل

بولت لوله ای

برند

داهوا

نوع لنز

فول اچی دی

جنس بدنه

فلزی

نوع دوربین

HDCVI

رزولوشن

5Mp

IP67

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوربین مداربسته HDCVI داهوا مدلB2A51P”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی ,