آشنایی با تاریخچه برند داهوا؛ ظهور قدرت و امنیت

نگاهی به تاریخچه برند داهوا، اطلاعات مفیدی از سرآغاز این برند مشهور چینی دوربین های امنیتی مداربسته نشان می دهد. داهوا یکی از بزرگ ترین نام ها در صنعت الکترونیک و امنیت است که در سال های اخیر، فروش بسیار خوبی را در بازار جهانی تجربه می کند و به دلیل گستردگی محصولات و ارائه تکنولوژی های نوین، کاربران بسیاری را از سراسر جهان به سمت استفاده از خدمات و محصولات خود جذب کرده است.

این برند که از کشور چین کار خود را شروع کرد، حال نمایندگی های زیادی در نقاط مختلف و هم چنین ایران دارد و طیف گسترده ای از تجهیزات امنیتی را با هدف ارتقاء امنیت انسان ها ارائه می کند. تعهد به نوآوری، تکنولوژی های نوین امنیتی، کیفیت و قیمت های مقرون به صرفه، از ویژگی های برجسته ای هستند که می توان در معرفی برند داهوا به آنها اشاره کرد.

اگر شما هم از طرفداران این برند هستید، در ادامه این مقاله می توانید با ابعاد تازه ای از Dahua Technology و تاریخچه کمپانی داهوا آشنا شوید. هم چنین برای دریافت مشاوره و راهنمای انتخاب انواع دوربین داهوا می توانید با کارشناسان ما در دوربین مارکت در تماس باشید.

تاریخچه شرکت داهوا چگونه آغاز شد؟

تاریخچه شرکت داهوا به سال 2001 باز می گردد؛ جایی که شرکت ژجیانگ داهوا در هانگژو چین و توسط Fu Liquan تاسیس شد و هدف خود را بر اساس تولید تجهیزات نظارتی و امنیتی الکترونیکی پایه گذاری کرد. تحقیق و توسعه یکی از بنیان های برند داهوا است که از زمان آغاز به کار تا به حال، بخش مهمی از استراتژی این شرکت و هزینه های صرف شده آن می باشد.

داهوا برند خود را به ساخت دوربین های امنیتی محدود نکرد و با گسترش خدمات خود به سمت اهداف بزرگ تر و کلان تر امنیتی مانند شهر هوشمند، خانه هوشمند و بسیاری دیگر از فناوری های نوین، توسعه و رشد شرکت را ادامه داد و این پیشرفت تا مرزی ادامه پیدا کرد که برند تکنولوژی داهوا امروز در رتبه دوم فهرست جهانی فروش و سودآوری صنعت امنیت قرار دارد.

گذشته این برند، نقطه قوتی برای آینده داهوا خواهد بود و به نظر می رسد در آینده ای نه چندان دور، داهوا یکه تاز بازار جهانی و موفق ترین برند امنیتی در جهان خواهد بود که نمی توان مرز و محدودیتی برای آن قائل شد.

معرفی برند داهوا و محصولات جهانی

شناخت محصولات داهوا هم بخش مهمی از معرفی برند داهوا خواهد بود. هر چند که این برند، محصولات و خدمات متنوعی در حوزه های مختلف ارائه می کند، اما تمرکز اصلی داهوا بر دوربین مدار بسته امنیتی و تجهیزات نظارتی است.

دستگاه های ضبط تصاویر، هاردهای ذخیره سازی، دزدگیر و هشدار های هوشمند، هشدار آتش، دوربین های امنیتی کنترل ترافیک، نرم افزارهای داهوا، پهباد، آیفون تصویری، محصولات کنترل دسترسی و بسیاری دیگر از تجهیزات الکترونیکی، محصولات این برند هستند که در بسیاری از پروژه های بزرگ و مشهور شاهد حضور آنها هستیم.

آشنایی با تکنولوژی های پیشرفته برند داهوا

معرفی شرکت داهوا تکنولوژی را با شناخت فناوری های نوین این برند در صنعت امنیت ادامه می دهیم. حمل و نقل، آموزش، تجارت، انرژی و هوش مصنوعی بخشی از حوزه هایی هستند که تکنولوژی های داهوا، امنیت بالاتری را در این زمینه ها ایجاد کرده اند. این برند با شعار «توانمندسازی جامعه ایمن تر و زندگی هوشمندتر» و نیز احترام به مشتریان، همواره سعی در ابداع نوآوری هایی دارد که به تامین امنیت و نجات جان و مال انسان ها کمک کند.

به کار بردن الگوریتم های هوش مصنوعی مانند Deep Learning و Machine learning و رونمایی از فناوری هایی مانند WizSense و WizMind یکی از به روزترین تکنولوژی های داهوا است که با استفاده از تشخیص حرکت جانداران و تمایز اشیاء از انسان، دقت، سرعت و امنیت را به سطح بالاتری می رساند.

فناوری دید در شب رنگی هم دیگر قابلیتی است که داهوا در دوربین های خود در نظر گرفته است؛ با استفاده از این دوربین ها دیگر مانعی برای دیدن در تاریکی وجود ندارد و تصاویر شب، به صورت رنگی در برابر چشمان شما قرار خواهد گرفت.

به طور کلی نمی توان یک دوربین را به عنوان بهترین دوربین مداربسته داهوا معرفی کرد؛ تمامی این تکنولوژی ها، در راستای ایمنی بهتر و بالاتر هستند که توسط برند داهوا به افراد زیادی، احساس آرامش خاطر و امنیت می بخشند.

به اشتراک بگذارید

جستجو در وبلاگ

دسته بندی ها

برای دریافت خدمات با ما تماس بگیرید

031-32371541

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *