تکنولوژی WDR دوربین مداربسته چیست؟

WDR در دوربین مداربسته چیست؟ تکنولوژی WDR مخفف واژه Wide Dynamic Range به معنی دامنه دینامیکی گسترده، قابلیتی از دوربین های امنیتی است که به معنی ارائه تصاویر با کیفیت از شرایط کم نور و یا نور زیاد در محیط است؛ در واقع ویژگی WDR با ایجاد ضد نور در محیط مقابله می کند.

پیشرفت فناوری در همه جنبه های زندگی انسان در حال پیشرفت است و روز به روز در بخش های مختلفی از کاربردهای زندگی روزمره بروز می کند. تکنولوژی های دوربین مدار بسته هم در سال های اخیر نوآوری های زیادی را تجربه کرده اند و حال شاهد در دسترس بودن ویژگی هایی از این دوربین ها هستیم که می توانند به امنیت و آرامش بیشتر افراد کمک کنند. فناوری WDR دوربین مداربسته نمونه بارزی از این موضوع است که به دوربین های امنیتی این امکان را می دهد تا تصویری با کیفیت بهتر در نور زیاد روز و یا در محیط کم نور ضبط کنند؛ در نتیجه افراد می توانند تجربه نظارت بر محیط با کیفیت بسیار بالا داشته باشند.

اگر شما هم کنجکاو هستید که بدانید WDR چیست؟ در ادامه می توانید درباره این فناوری و کاربردهای آن اطلاعات بیشتری کسب کنید. هم چنین می توانید با کارشناسان ما در مجموعه دوربین مارکت در تماس باشید و با دریافت مشاوره و راهنمایی، دوربین هایی با تکنولوژی های متفاوت را بر اساس شرایط و نیاز خود انتخاب کنید.

چرا به WDR در دوربین مدار بسته نیاز داریم؟

WDR در دوربین مدار بسته راه حلی برای جلوگیری از ایجاد تضاد نوری در محیط های مختلف است. فروشگاهی را تصور کنید که پنجره های زیادی رو به خیابان دارد و نور خورشید در طول روز تمام فضا را در بر می گیرد. اگر بخواهیم از یک دوربین امنیتی معمولی برای تصویربرداری از محیط استفاده کنیم، روشن تر بودن محیط بیرون نسبت به فضای داخل و ایجاد شرایط ضد نور، باعث بروز تصاویر سفید و با نور زیاد می شود که جزئیات زیادی از محیط را نمایش نمی دهد.

مواجه شدن با این مشکل، فلسفه حضور دوربین امنیتی برای نظارت بر محیط را نقض می کند. در این مواقع نیاز به تکنولوژی WDR و استفاده از آن در چنین محیط هایی احساس می شود.

اگر یک یا چند ناحیه با تضاد نوری بالا در داخل و یا اطراف ساختمان خود مانند اتاق های بزرگ با پنجره های سرتاسری، درهای شیشه ای و … دارید، فناوری دوربین WDR گزینه مناسبی برای تصویربرداری از فضا می باشد. هم چنین اگر فضاهای تاریکی در محیط شما وجود دارد، این دوربین ها این امکان را به شما می دهند که تصاویر این بخش ها را بدون هیچ گونه مشکلی تماشا کنید و از سطح بالاتری از امنیت برخوردار باشید.

 

به اشتراک بگذارید

جستجو در وبلاگ

دسته بندی ها

برای دریافت خدمات با ما تماس بگیرید

031-32371541

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *