انتقال تصویر دوربین مداربسته؛ روش ها و راهکارها

چه راه هایی برای تماشای تصاویر دوربین وجود دارد؟

روش های انتقال تصویر دوربین مداربسته بسیار متنوع هستند؛ ابتدا و پیش از بررسی این موارد، نگاهی به نوع تصاویر ارسالی از سمت دوربین می اندازیم. زمانی که یک سیستم دوربین امنیتی را برای ارتقای ایمنی محیط راه اندازی می کنید، به دو نوع از تصاویر دوربین احتیاج دارید؛ زنده و ضبط شده.

تصاویر زنده از دوربین به شما کمک می کنند که به صورت زنده از رویدادهای فضا مطلع شوید و در صورت وقوع هر حادثه غیر عادی، به سرعت برای رفع مشکل اقدام کنید. تصاویر زنده و یا Live می توانند بر روی گوشی همراه نیز پخش شوند و به این ترتیب در همه زمان ها و مکان ها در دسترس فرد قرار داشته باشند.

هم زمان با پخش زنده، این تصاویر بر روی فضای ذخیره سازی تصاویر که می تواند هارد دوربین، کارت حافظه SD و یا فضای ابری اینترنت باشد، ضبط و نگهداری می شود و به این ترتیب در صورت وقوع جرم و یا تنش به عنوان مدرکی برای حل معضلات عمل می کنند؛ از این نظر است که انتقال تصویر دوربین مداربسته و ضبط این تصاویر از اهمیت بسیار بالایی در روند امنیتی محیط برخوردار است.

یک سیستم کامل امنیتی شامل چه تجهیزاتی است؟

وقتی صحبت از یک سیستم دوربین امنیتی به میان می آید، دوربین تنها دستگاهی نیست که در این سیستم به کار می رود؛ سیستم های انتقال تصویر دوربین مداربسته که شامل دستگاه ضبط تصاویر و فناوری های دیگر است و نمایشگر که می تواند گوشی، کامپیوتر و یا لپ تاپ باشد، دیگر اعضای یک سیستم امنیتی کامل هستند که عملکرد دوربین بدون وجود آنها ناقص خواهد بود.

روش های انتقال تصویر دوربین مداربسته چیست؟

روش های انتقال تصویر دوربین مداربسته بر اساس فناوری ساخت دوربین و نیز اهداف امنیتی و شرایط محیط متفاوت می باشد. هر روشی را که انتخاب کنید، فرقی نمی کند؛ در نهایت قادر خواهید بود که تصاویر را با جزئیات مشاهده کرده و حتی جلو و عقب ببرید و یا از ویدئو کپی ای برای مراجع قانونی تهیه کنید. این قابلیت، یکی از بزرگ ترین مزیت های دوربین امنیتی است که با استفاده از تکنولوژی های روز، آسان تر و دقیق تر شده است.

دوربین های امنیتی با فناوری آنالوگ و یا HD، فناوری تحت شبکه، دوربین های بدون سیم و تکنولوژی های دیگر دوربین، مسیرهای متفاوتی را برای انتقال تصویر دوربین مداربسته طی می کنند. در ادامه برخی از راه های انتقال تصویر دوربین مدار بسته را مورد بررسی قرار خواهیم داد تا بتوانید درباره انتخاب نوع دوربین و نوع انتقال تصاویر آن تصمیم گیری کنید.

به اشتراک بگذارید

جستجو در وبلاگ

دسته بندی ها

برای دریافت خدمات با ما تماس بگیرید

031-32371541

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *