تکنولوژی colorVu هایک ویژن چیست؟

تکنولوژی colorVu هایک ویژن، یکی از جدیدترین و کاربردی ترین فناوری هایی است که در سال های اخیر توسط برند هایک ویژن به بازار ارائه شده است. این فناوری، برای ارائه تصاویر رنگی به صورت شبانه روزی، با دقت و جزئیات بالا در تاریکی و نور کم طراحی شده است.

وقتی صحبت از امنیت به میان می آید، دوربین های امنیتی اولین گزینه ای هستند که برای تامین امنیت محیط پیشنهاد می شوند. این دوربین ها راهی برای نظارت هستند و به عنوان یک چشم ناظر در محیط نصب می شوند. جزئیات اهمیت بسیار زیادی برای کامل بودن ایمنی دارند و از این نظر است که برندهای بزرگی چون هایک ویژن با ظهور فناوری های نوین امنیتی در تلاش برای بالا بردن دقت و امنیت انواع دوربین مداربسته هستند.

معرفی فناوری ColorVu هایک ویژن

برای معرفی فناوری ColorVu هایک ویژن، نگاهی به ضرورت استفاده از این فناوری می اندازیم. همان طور که اشاره کردیم، هدف از نصب یک سیستم امنیتی، تصویربرداری دوربین و در نتیجه نظارت بر فضا است. حال اگر دوربین در همه شرایط قادر به ادامه ضبط تصویر از محیط نباشد، اهداف افراد به ثمر نمی رسد و تامین امنیت کامل نخواهد شد.

یکی از چالش هایی که دوربین هایک ویژن در گذشته با آن روبرو بوده، تصویربرداری در تاریکی شب است. هنگامی که نور خورشید غروب می کند، سطح نور در محیط کاهش پیدا کرده و در نهایت فضا به سمت تاریکی مطلق می رود. اگر دوربین مجهز به تکنولوژی کالرویو Hikvision نباشد، نمی تواند تصاویر رنگی و واضحی از محیط در این ساعات ارائه کند.

بنابراین به طور کلی اگر بخواهیم بگوییم که تکنولوژی colorVu هایک ویژن چیست؟ باید گفت که این فناوری، راهی برای مقابله با تاریکی و دریافت تصاویر تمام رنگی، با کیفیت، واضح و با جزئیات کامل از محیط تاریک است.

کاربردهای تکنولوژی ColorVu (کالر ویو) هایک ویژن

تکنولوژی ColorVu (کالر ویو) هایک ویژن، راه حلی جامع برای فضاهای مختلف است. ترکیبی از این فناوری در کنار قابلیت های پیشرفته دیگر هایک ویژن، قدرت مضاعفی برای این دوربین ها ایجاد کرده است که در بسیاری از فضاهای مسکونی، ساختمان های ادرای، فضاهای تجاری، پارکینگ های عمومی و خصوصی و محوطه های باز، سطح بالایی از امنیت را ارائه می کند. در همه این فضاها می توان از مزایای تکنولوژی colorVu هایک ویژن بهره برد.

در واقع می توان گفت هر فضایی که در آن امنیت در هنگام شب اهمیت زیادی دارد و یا افراد به نظارت از طریق تصاویر رنگی در محیط نیاز دارند، می تواند مکان مناسبی برای استفاده از این فناوری جذاب باشد.

مزایای تکنولوژی کالر ویو هایک ویژن چیست؟

اگر از دوربین های امنیتی مادون قرمز و یا بدون قابلیت دید در شب، استفاده کرده باشید، به اهمیت تکنولوژی کالر ویو هایک ویژن بیشتر پی می برید. این دوربین ها نه تنها تصویربرداری با کیفیتی در نور کم انجام می دهند، بلکه تصاویری با نور و جزئیات دقیق و تعدیل شده به کاربر ارائه می کنند. برخی دیگر از مزایای این فناوری در دوربین های این برند مشهور به شرح زیر است:

  • ارائه تصاویر رنگی زنده از کل فضا
  • قابلیت زوم بدون افت کیفیت تصویر
  • جزئیات بیشتر و رنگارنگ تر
  • امنیت بیشتر و شبانه روزی

تکنولوژی colorVu هایک ویژن با استفاده از ارائه قابلیت دوربین دید در شب رنگی، این امکان را برای شما فراهم می کند که این دوربین را در اطراف و داخل فضای کار و یا زندگی خود قرار داده و خوابی آسوده را با امنیت کامل تجربه کنید.

به اشتراک بگذارید

جستجو در وبلاگ

دسته بندی ها

برای دریافت خدمات با ما تماس بگیرید

031-32371541

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *